Eigen boekingen, reserveringen & het regelen van gasten & blokkering

Via het verhuurbedrijf Roompot wordt in opdracht van Eifelpark Kronenburger See GmbH een eigenaarsreserveringspagina aan u als huiseigenaar ter beschikking gesteld. (Geldt alleen voor huizen die verhuurd worden).

In „Mijn Roompot“ kunt u uw verhuurstatus bekijken, uw eigen verblijven boeken en uw eigen gasten doorverwijzen – waarvoor u een kleine commissie ontvangt.

Houd rekening met de gebruikelijke wisseldagen als je zelf boekt en/of gasten doorverwijst.

Omdat de pagina voor eigenaren een platform is van Roompot, willen we u erop wijzen dat niet alle informatie & nieuwsbrieven van toepassing zijn op ons park en/of uw accommodatie.

Heb je vragen over verhuur, huurprijzen, etc., neem dan contact op met het management van EKS.

Boek je jaarlijkse vakantie op tijd in het systeem, want als je huis al geboekt is voor de data van je voorkeur, is het meestal niet meer mogelijk om je boeking te wijzigen.

Een blokkade wordt geplaatst in geval van renovatiewerkzaamheden, noodzakelijke reparaties en/of geplande opleveringen. Het huis wordt ook geblokkeerd in het boekingssysteem als het door gebreken of bij schade niet verhuurd kan worden.

Gebruik je het huis zelf langdurig en/of wil je het huis op bepaalde tijden niet verhuren? Stuur dan tijdig een e-mail naar de receptie met de reden van de blokkering. Houd er rekening mee dat de periode niet definitief gewijzigd kan worden, anders worden er wijzigingskosten in rekening gebracht.

Huizen in de blokkeringsperiode kunnen niet meer geboekt worden, ook kunnen er geen artikelen geboekt worden in de blokkeringsperiode. Als je aankomt en vertrekt binnen de blokkeringsperiode en je wilt de verwarming aan- of uitzetten, meld dit dan tijdig per e-mail aan de receptie.

Lieve gasten,

helaas zijn boot- en zwemactiviteiten nog steeds niet mogelijk vanwege de lopende renovatiemaatregelen aan het Kronenburger See.