Reiniging

Op de wisseldagen is onze externe schoonmaakploeg op pad in het park en verzorgt de wisselschoonmaak, de check-in en check-out controles en speciale schoonmaakdiensten.

Huiseigenaren van de woningtypes Eifel Comfort, Kronenburg Comfort/met sauna, Waldhaus/met sauna en Landhaus hebben de mogelijkheid om een eindschoonmaak te boeken tegen het op dat moment geldende tarief.

Wanneer u uw huis boekt, wordt de inspectie automatisch bijgeboekt, d.w.z. na uw verblijf controleert het schoonmaakbedrijf de schoonmaakstatus van het huis, aangezien het schoonmaakbedrijf verantwoordelijk wordt gehouden in het geval van een klacht. Als tijdens de inspectie wordt vastgesteld dat het huis moet worden schoongemaakt, wordt de eindschoonmaak in rekening gebracht in de boeking. Uiteraard heb je ook de mogelijkheid om de eindschoonmaak direct te boeken. Meld dit bij onze parkreceptie of informeer hen per e-mail.

Voor huiseigenaren van de villa’s (Linda, Astoria & Silvretta) wordt de eindschoonmaak automatisch bijgeboekt. Wij vragen uw begrip voor het feit dat het niet mogelijk is dit te controleren, aangezien de schoonmaak van de villa’s tijdrovend is en niet spontaan georganiseerd kan worden.

Is je huis gerenoveerd of geblokkeerd voor onderhoud en reparatie? Na een verstopping krijgt het schoonmaakbedrijf de opdracht om de woning schoon te maken voor verhuur. Deze schoonmaak wordt in rekening gebracht op basis van de daadwerkelijke werkzaamheden en kan niet worden geannuleerd.

U huurt niet, maar wilt toch diensten bestellen bij ons schoonmaakbedrijf?

Stuur uw bestelling per e-mail naar onze receptie met de volgende informatie:

Wat moet er precies schoongemaakt worden? (bijv. vloerreiniging, ramen binnen & buiten incl. kozijnen, keukenblokken binnen & buiten)

Wanneer moet er worden schoongemaakt?

Als speciale schoonmaak rekenen we de werkelijke kosten. Een forfaitaire factuur is niet mogelijk.

Na elk verblijf van een gast wordt het huis schoongemaakt door ons schoonmaakbedrijf. Vuil en gebruikssporen van de gast worden verwijderd, het huis wordt gelucht, bedtextiel wordt gecontroleerd, indien nodig vervangen en netjes opgevouwen en gladgestreken voor het volgende verblijf. Keukenkastjes worden opgeruimd, oppervlakken worden ontdaan van vet en vingerafdrukken en chromen onderdelen worden gepoetst, vuilniszakken worden vervangen, servicepakketten en beddengoed worden afgeleverd en nog veel meer.

Een schoonmaakbeurt na het verblijf van de gast is echter GEEN basisschoonmaak. Ramen, kozijnen, afzuigkappen, ovens, enz. vallen hier niet onder. Collectieve speciale schoonmaak van ramen, afzuigkappen, tuinmeubilair, douches & inventariscontroles vinden plaats voor en na de seizoensperiodes.

Als je klachten hebt, meld deze dan direct na aankomst bij de receptie, zodat het schoonmaakbedrijf de gelegenheid heeft om je gebreken te verhelpen.

Lieve gasten,

helaas zijn boot- en zwemactiviteiten nog steeds niet mogelijk vanwege de lopende renovatiemaatregelen aan het Kronenburger See.